onsdag 26 oktober 2011

the sun comes out tomorrow, bet you a dollar that tomorrow there be sun

Så ennu en till dag här, sen i moron e de bara träningar och engelska prov å så ska ja iväg till Gardemoen.

Nu sitter jag hemma nyduschad i soffan och tittar på LA ink, skall snart ta mig till att börja städa och pakka ner det sista i rinkan. Så om mindre en 24 timmar så e ja hemma!
Äntligen 2 månader sen sist. Planera dessutom idag med mamma att vi skulle fara till Helsingfors och gå runt lite, hmm... då blir jag en turist i mitt eget upväxtland. Kul! Men jag saknar faktist den karisman som på något sätt fins i Helsingfors, vi skall vell ta och gå på lite museeun och sånt.

Jaa å så hadde vi kokkurs idag igen, vi laga " kjöttkaker og brun saus" å hamburgare. Ble faktist rikit gott, men ja sku vell heldre ha vari hemma å pakka å läsa engelska.



Bild: weheratit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar