onsdag 19 oktober 2011

random things!

1. Kiitä tunnustuksen antajaa: tack saga <3
2. Anna tunnustus kahdeksalle bloggaajalle: sori orkar int fö alla ha vell fått den här ren ;)
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksensa.... ^^
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi (alltså dom som int förstår Finska så ska ja nu då alltså skriva in 8 saker om mig själv. som alla kanske inte viste om mig)

Skriver på svenska så att ja ens har en liten chans att få orden rätt stavade!

1. På morgonen tar det 15 minuter för mig när jag bara sitter på wc-locket och stirrar i väggen framför mig. Måst därför vakna 30 minuter före det som jag annors skulle måsta vakna. 

2.När jag var liten dansade jag både balett, clasisk dans och hiphop... + att jag höll på med acrobatik med såndär silkes rep på en pinne, färglada bollar som man kasta omkring och så gorde vi pyramider och hoppa på trampoliner och hjulningar. Kan inget av det mera!

3. Jag är tids opptimist, så jag klarar inte av att räkna ut tid, ex. hur mycke tid jag behöver till att göra ngt. Eller hur länge det tar att gå från ett ställe till ett annat.


Ellen, Danne, Jenny <3


4. Jag är kaffe beroende, fast de viste vell dom flästa.

5. Jag har försökt lära mig spela, piano, blockflöjt och gitarr men jag har för lite tålamod.


saga <3


6. När jag är hungrig och trött så skall man hälst inte säga imot mig, för då är jag aldrig på bra humör. Å int heller om ja int ha fått kaffe. 

7. Jag har en vinnar skalle, och jag hatar att förlora över allt. Ibland så tror jag nog att min lust att vinna kan bli lite irriterande för andra, för jag tar alla ävlingar på blodigaste alvaret. 

8. När jag är hemma ensam så har jag alltid på tv:n i bakgrunden fast jag inte tittar på den, så att det inte skall känna mig lika ensam. För jag är sjukt paranoid. 


Alex, Ellen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar