fredag 14 oktober 2011

shopping i Sverige

Så dagen börja me täningar och skola. Sen rakt äfter skolan for jag och mamma och mommo till Charlottenbergs köpsenter.
Å det första vi gorde när vi kom fram var att gå på Robert´s coffee


Sen gick vi omkring i alla butiker, sko butiker och sportskläds butiker. Hitta ett par helt juuvliga klack skor (tro eller int, tyckte faktist om dom) men köppte dom inte. Sen i nästa sko butik hitta ja dom perfecta skorna åt mig, men mamma ville int köpa dom :( 

Dom finaste skorna nånsin!

Så hitta jag en jätte fin skylt som jag tänkte köpa men... köpte int sen heller tyckte bara den va jätte fin den me. Sen åt vi god mat, och köpte massa mer i matbuiken till några veckor framåt igen.
Nu sitter vi här framför tv:n och tittar på "skavlan" å så dricker vi kakaoo


Dricker min kakaoo ut HIFK muggen, som ja fick av Miika, till födelsedag, som mamma nu hämta åt mig. 

4 kommentarer:

  1. Nämen viken fin mugg du har ;)

    SvaraRadera
  2. uujj.. miika gav den åt mig till födelsedag bara för att retas me mig :)

    SvaraRadera
  3. Hahah, gissa lite de :D
    ps. så söt banner du har! :) <3

    SvaraRadera
  4. så tyypiskt :D tack så mycket sötnos <3

    SvaraRadera