söndag 16 oktober 2011

“It's so lonely when you don't even know yourself.”

Så va man ensam igen... Tiden går så snabt, kan int förstå att mamma och mommo nu redan åkte hem. Tänk nu 4 dagar ha kännts som 1, men allt gott går vell till ett slut eller vad. Och om man tänker på vad vi han göra på dom dagarna, så han vi faktist med mycket. Men endå gick det väldigt snabt. Om tiden endå skulle gå sådär snabt när man är ensam.
Igår så var mamma så snäll att hon beställde flyg billjetter hem åt mig, så om 11 dagar så kommer jag att landa i Finland. Ha bestämt att jag inte skall göra så hämst mycket och att det nog inte blir någon handboll över huvudtaget, annat en om jag får våldgästa några treningar, eller ja-aa alla treningar som jag kan gå på. För trena måst jag fast jag är hemma.
11 dagar, 27.10 till 02.11 i Finland <3

Bild från: weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar