tisdag 25 oktober 2011

love is evol, spell it backwards i'll show ya


jag har insett att: livet och människor förändras
jag har lärt mig: att inget kommer gratis
jag lyssnar på: Petter- du vet att jag gråter
jag pratar: int just nu
jag tycker om: de mesta
jag avskyr när folk: lämnar toa locket öppet
min första bästa vän heter: kalle, känner honom inte mera och det är synd
kärlek är: evig
bästa tiden i mitt liv var: Kommer hoppas jag i framtiden

när jag borstar tänderna: tittar jag mig själv i spegeln och suckar
när jag lagar mat: är jag hungrig
jag är rädd för: ensamhet
den bästa känslan är: att känna sig älskad
jag är bäst på: att säga vad jag är sämst på

jag är sämst på: det jag är bäst på
om jag var ett djur skulle jag vara: en svala

jag kommer alltid att vara: blå ögd
i sommar: vaknar jag ur min vinter dvala
sist jag verkligen grät var: 5 minuter sen

 jag kan inte: mycket av saker
när jag vill tänka: vill jag vara för mig själv
min mobiltelefon är: grön
när jag vaknar på morgonen: skräms jag av väckar klocan
just nu tänker jag på: dig

bebisar är: små människor
idag har jag: inte haft en bra dag (hörs säkert på svaren i den här)
imorgon kommer jag: leva
jag vill verkligen: överleva nästa världsundergång med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar