måndag 24 oktober 2011

Monday morning rain is falling

Så va de måndag igen...
en till vecka som man får vakna helt för tidigt och gå till skolan, trena och sen sitta i skol bänken och sen träna lite mera. Men det positiva med den här måndagen är det att den här veckan så far jag hem till Finland.
På torsdag bär det av, skall först till skolan på treningar å skriva prov å sen så måst jag gå till bussen för att fara till Gardemoen. Jess bara idag, i morgon, onsdag å sen e de ju redan torsdag!
Äntligen!

så treningarna idag gick helt bra, cyckla igen woopidoo! å så hade vi fys träningar. Ganska lugna och bra träningar för måndag moron. Sen hade hag glömt handduken hemma så jag måste fara hem å duscha. å så tillbaka till skolan på studietimme. å så hem igen på "spisefri". Så kom jag hem å märke att alla dörrar hela vägen in till min legenhet va öppna, å så sto där en man i mitt kök och nita fast plast i mitt kökstak. Först va ja helt så där att! WHOOT!! men sen fatta ja liksåm att allt e i sin årdning han fixar bara bårt vattne som jag har i mitt tak.




Mitt moronmål! då när mitt kök ennu va så att man kunde vara i de

Ha en bra måndag alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar