måndag 10 oktober 2011

11.11 jag önska mig dig, bara så du vet

Vakna idag förvånans värt pigg klockan 6 när jag fick ett textmeddelande av Miika. Bestämde mig endå för att ligga i sängen 40 minuter till tills väckar klockan borde ha ringt, vilket var en dåååålig ideé... Du vet  när man är så där super pigg när man vaknar tidigt å så tänker man att jag sover bara lite till int skall jag nu ennu stiga upp, å så somnar man å så ringer väckarklockan och man är bara sååå trött. Så kändes det i morse. Borde bara ha stigi upp då klockan 6.
Sedan på skolan så cyckla vi intervaller med Kristin och så efter träningarna märkte jag att jag hade glömt handduken hemma... så genast efter träningen tog jag och cyckla hem till duchen. Igen ett dåligt val. För alla som har cycklat intervaller vet att det är VÄLDIGT jobbigt att sätta sig på en cyckel rakt efter att man har cycklat intervallerna, dessutom så kommer jag att få/ om jag inte redan har så skavsår i revan... På grund av att det ända som jag kan göra nu när jag är skadad så är att cyckla, så jag gör det över ca. 1 timme varge dag. Men en bra sak med de att jag for hem var att jag fick kokat kaffe! När dom första timmarna av dagen redan har varit så dåliga så känndes det som om det skulle behövas.
Nu sitter jag med världens sjukaste reva i klassrummet och krampande baklår (måst få den där akkupungturen NU!)(och med kanel kaffe) men snart skall vi gå upp till Kristin och äta tomat soppa som hennes mamma har lagat, skall bli så gott är såå hungrig.
Ha en bra dag!



Saknar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar