fredag 21 oktober 2011

dag 18

Skall fortsätta lite att skriva om det här, försöka hålla utamaningen som jag gav mig själv. Har vell inte riktigt gått så bra som jag hade tänkt mig men... förtsätter nu i alla fall äfter lite på 1 månads paus (7 veckor för at vara exakt)

Det här får mig att gråta:
Jag gråter över mycket. Jag gråter när jag är glad, lycklig, ledsen, rädd, arg, frustrerad, svag, stressad och när jag saknar och när jag skall prata om kännslorna som jag har. Jag gråter när jag läster texter, jag gråter när jag tittar på film, jag gråter när jag pratar i telefon med nån som jag saknar, jag gråter när jag ser något vackert å så gråter jag varge gång jag skall säga hej då till någon. Jag gråter när jag tänker på olika saker, som personer som jag saknar. Så gråter jag när jag inte lyckats med nått.

Jag gråter nog flera gånger per dag, igentligen!

"crying dosen´t indicate that you´re weak, ever since birth crying has always been a sine that you´re alive" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar