måndag 17 oktober 2011

ich heise sara, ich komme aus Finland, ich wohne in Kongsvinger, ich spielte gern Handball

Fick just ut mitt tyska prov, är helt nöjd med en 3a. Kunde ha varit bättre men... Allt jag kan är tyyp det som står där i rubriken... det är lit svårt att skriva ett prov på ett språk som man int förstår ngt överhuvudtaget av.... Jobbigt att sitta på timmarna och läraren pratar bara tyska och du fattar ingenting. Och så frågar man å så svarar dom jus så där som om det skulle vara världens självklarhet! ångrar faktist lita att jag inte tog finska som självstudie språk istället, men det skulle ju ha blivit jobbigt det med då. Alla som vet så kan jag ingen finska, eller jaa-aa jag sätter vell int in nå arbete i det att det skall bli någo bättre heller.


Bilder: weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar