måndag 31 oktober 2011

Friendship isn't a big thing - it's a million little things

Så har int gort inlägg nu på en stund men nu blir det ett långt med bilder. 
På fredag for jag och Ellen till Helsinge för att träffa lit människor oc vänta tills att Jenny skulle sluta skolan, så ble vi ennu lit längre och sitta där och prata på soffona. Men så for vi äntligen till jumbo och till coffee house. Där prata vi och skratta, det var så roligt att träffa dom igen har saknat dom såå! här kommer nu lit bilder:


 Ellen <3

Jenny och Ellen <3

Halloween huset

Coffee House

Jenny <3

Jenny <3


Så äfter det for jag på kaffe med Linda och där satt vi oxå oxh prata om allt och ingenting, har saknat henne med så mycket. Äfter kaffet gick vi och tästa lite halloween kläder för rolig hetens skull.

chai latte

Linda <3

"Friends are kisses blown to us by angels"

Nu skall jag snart fara iväg till Miika och så skall vi på träningar och sen skall jag på trenigar med mitt gamla lag, så det blir 2 träningar idag 


i <3 the game



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar