onsdag 12 oktober 2011

"bak skyene er himmelen alltid blå"


Hade tyska prov igan igen ... 2 ren de här året. De gick nu sådäär vänta mig int att de sku va såå svårt...

Så  lyckades jag bänna 3 stycken fingrar idag när jag på matkursen med klassen skulle ta ut en plåt från ugnen... har nu andra gradens brännskador på 3 fingrar -.-' och det värker ennu å då brännde jag mig för 4 timmar sen :( det har börjat bli vitt och hårt! e lit skrämd... sitter nu här men is i händerna och så smörjar ja me aloevera kräm, hoppas de nu hjälper.
men maten va i allafall god! de e ju positivt

Så kom jag hem och märkte att jag har en läcka i taket i köket...å att de droppar vatten därifrån!  men ingengören kommer och titta på de i moron ren somtur!

Annors har jag facktist haft en lyckad dag! tro  de eller int

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar