måndag 3 oktober 2011

darling, leave a light on for me! i´ll be there to give you all the love you need

Jävla migren... i de skede när int burana hjälper så då e de dåligt, har ennu 1 trening idag. Känner mig bara helt slut körd redan nu och det är bara måndag... har kört ett 2 timmars trenins pass på morgonen med vikten på arm styrka, var 1 och en halv timme på styrke rumme och lyfte tyngder, i bland annat rodd maskinen och från bänken.
Är i skolan nu och har 2 och enhalv timme kvar, sen hem och sova lit dags sömn och laga lite mat för att fara iväg på treningar med Kil i kväll. 

Jag har sån väldig lusst att ha en såndäran koffta "pippi koffta" eller "gotlandskofftan" men jag hittar inte någonstans var man kan köpa en sådan :( om någon vet var man kan köpa så linka jätte gärna in det här under för jag har letat sen början av augusti... hittar int.. :(  vet att den i allafall har funnits på gina tricot, men vet int om den finns mera...? någon som vet? 

Nu skall jag ha 2 timmar tyska... märkte just att jag helt hade glömmt de hää inlägge i tyyp 30 minuter. ojjojj! sånt händer och fötter. 




1 kommentar:

  1. sånt händer o fötter när man lever o njurar :D Vi höll på me dehä helt massor i ngo skede i församlingen

    SvaraRadera