söndag 9 oktober 2011

NM- j16 Kongsvinger - Tertnes




Matchen börja 13.00 och jag å Kristin var på plats redan 45 minuter före det. Dum som jag var så tog jag bara höst/vår jacka, vilket ledde till att jag hade sååå kallt redan när vi satt oss ner på Gemselund stadion. Och när matchen börja så satt vi båda ren och klaga på att vi håller på att frysa ihjäl. När matchen va igång så ledde KIL 3-1 i halv lek och vann sedan matchen 5-1! Sen när vi skulle gå hem så var vi båda så kalla och frusna så vi gick som pinnar... Eller jaa-a vi frör så mycket så vi "sprang" vell mera som pingviner. Måst ha sätt såå bra ut, var säkert underhållande för dom som såg oss.
Sedan när vi hade pingvina oss genom hela Kongsvinger i ös regn och +2 grader ute så var vi ÄNTLIGEN hemma hos Kristin, så drack vi varm svartvinbärs saft. Är fort farande också lite frusen och då var vi på Gjemseund mellan 12.15 och 16.00.
Men nu och sova för i morgon börjar det en ny skol vecka! gläder mig så (eller kanske int)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar