torsdag 6 oktober 2011

October, pleace be nice to me

“Ever notice how 'What the hell' is always the right answer?” 

6 dagar tills mamma och momo kommer hit! förstår int att det faktist har varit 4 veckor sen jag var hemma, det har gått så snabt. Nu e det bara 80 dagar kvar till jul :D 
Vet int hur men jag fick nu en sjubundrande jul feelis! Pepparkaka, ljus, gran å snö, ylle kläder och öppen eld
Bild från Weheart it
Skrev just matta prov, det gick helt fint. Trodde de sku gå mycke sämmre.
Har sån lust att komma hem och hälsa på i ngt skede här i när framtid, har sån saknad :( 

Jag har nu sista timmen i skolan... och jag klarar int av att trena idag p.g.v en fruktansvärd migrän... Cycklade på morgonen intervallen med Kristin, fyy va de va tugnt! men mycke bättre känner man sig nu äfter på :) + det så tog jag lite små basis och lite arm styrka. Sku ha tagi mera styrka om int jag sku ha tagi bara armstyrka i hela veckan. Känner mig lagom klar för en helg nu! men ennu en dag kvar :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar