torsdag 22 september 2011

"your home is were your cat is"

Nu e de en vecka sen jag for hem till Finland, för exakt en vecka sedan satt jag nu på bussen på väg till Gardemoen.. Jag har hunnit kliamatisiera ( jenny det är ett nytt ord åt dig ;) )  mig ganska bra här i Norge och på nått sätt kändes det underligt att mitt i allt vara hemma. Int för att jag ens mera vet vad som är mitt " riktiga " hem...
Idag börja dagen med piip test, det gick nu int så bra pågrund av skadan i benet så måste jag avbryta ganska tidigt... Men nu sitter vi på studietids timme, något som vi har varge dag så att man skall hinna göra läxor och läsa till exempelvis prov. Nu borde jag sätta i gång med läsande till Engelska prov.
Ha en bra dag allesammans!

1 kommentar:

  1. Sara du e så gullig ... (: VILL DU FÖRKLARA DE DÄÄ ORDE ÅT MEEJ ?!! :DDDD PUSSS <3

    SvaraRadera