måndag 26 september 2011

Monday morning...

Så va de ennu en skolvecka på kommande! lovade mig själv på morgonen att inte sätta mig framför datorn utan göra viktigare saker i stället... och här ser ni alla nur de gick... Kom ju på att jag måst titta vad jag har för trening igad så jag vet vad jag skall pakka ner, å så öppna jag helt automatiskt ba facebook och nu e ja fast här... Vakna fö en timme sen å de enda ja ha hunni göra e sätta på kläder! på en timme! skolan börjar om 15 minuter å jaa-aa... ja e int alls färdig för en annan vecka.
Skall idag gå till posten och så skall jag handla mera mat! för all mat e nästan slut :( i allafall mjölk! de behöver ja, ha vari såå lat och ha int orka fara till butiken.
Men nu skall jag försöka stiga upp från soffan!
ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar