onsdag 14 september 2011

HEJSAN!

Hej alla! 
Jag har nu haft blogg i lite på ett halft år. Å jag skulle jätte gärna villa veta vem alla som läser min blogg :) Om alla som nu läser det här inlägge skulle villa svara på några frågor. Oberoende om du brukar läsa min blogg ofta eller om det här är första gången! så skulle jag vara jätte tacksam.
Skulle så villa veta vad det är för människor som läser min blogg, skall bli roligt att veta!
Frågorna:
1. Vad heter du och var kommer du ifrån?
2. vad var ditt första intyck av mig när du träffa mig? om int du ha träffa mig så vad var första intrycket av min blogg?
3. Brukar du läsa min blogg ofta? hur ofta i så fall?
4. Vad tycker du om min blogg? finns det ngt som skulle kunna förbättras?
5. Har vi träffats i värkligheten? var? när?
6. Om vi har träffas skriv ner lite om hur bra vi känner varandra?
7. Skriv ett minne med mig?
8. Om du har egen blogg eller hemsida så linka gärna in den
9. Har du några ideér om vad jag skulle kunna skriva om så skulle jag jätte gärna villa höra dom!

tack ren i för väg :D




4 kommentarer:

  1. 1. Johanna o esbo
    2. ATT DU E BA HELT BÄST<3
    3.varje da typ
    4.den e helt megafin
    5.JOOO i sagu o kamppen
    6.nå.. ja tycker nu vi känner varandra lite för bra :D <3
    7. deeptalks<3
    8. juskunn.blogspot.com
    9. -

    SvaraRadera
  2. Hej på dej tjej! Du vet nog ren att ja läser din blogg men ja vill ändå svara :D
    1. Ellen från Tusby
    2. Hmm.. typ att du e jätteöppen o vänli o verka superkiva!
    3. Ja läser varje gång du sätter ett nytt inlägg
    4. Den e jättekiva o helt du! Om ngo borde förbättras så samla kanske ihop flera saker ti ett inlägg, nån gång orkar ja int läsa 6 per dag :D no offense alltså
    5. Kyllä! Senast ordentlit i Sjömansro <3
    6. Svårt att säga, sku kunna känna varann bättre ännu tycker ja (:
    7. "Bankar näven i borde", alltså vår långa ingående diskussion första natten på skriban (: O allt annat flippande på lägren<3
    8. laughlivedance.blogspot.com
    9. Har int egentligen ngo idéer just nu, ja slänger in om ja kmr på nåt (: Ha de bäst!

    SvaraRadera
  3. Heij, du veet noog mej o (hoppas ja) men tänkee nu svara ändo (;
    1.Jenny o Vanda
    2.umm ja kmr int ihååg :DD too many years ago, men säkert som en rolig och intressant person :D
    3.varje dag (; elr dåå nää de kmr ett nytt inlägg vilke brukaa va varje dag (;
    4.LOVE IT !! o inget <3 de e just dej<3
    5.juu..dagis,skola,hemma hos varandra :D senast hoos dej dåå nää vi va o titta på gliid medel i tt ;D
    6.vi känner oss super bra (; <3
    7.umm skriba lägrena, sen nää vi va i england.. då på ert holme <3 alla stundee me dej (:
    8.http://peaceandloveyne.blogspot.com/
    9. hur är en dag som sara ?! :DDD
    miss u<3

    SvaraRadera
  4. 1. Saga från lilla Tusby
    2. Ja kommer no tyvärr int ihåg va ja tänkte:) Säkert på mångsidi/färgrann person
    3. Oftast varje dag, eller då du skriver isåfall :)
    4. Bloggen är typiskt dej♥ Kanske lite fler bilder? :) Bilder berättar mer än tusen ord ;D
    5. Japp skolan osv!
    6. Int tiräcklit bra! De finns allti att föbättra:)♥
    7. Hehhe, som ytterst minne har ja kvällen innan du fo ti Norge :)
    8.Du vet ju redan men: http://sagastylebook.blogspot.com/
    9.Näj int kanske nu, men I'll let you know ifall ja kommer på nåt! :)

    SvaraRadera