fredag 2 september 2011

sweet 16 :D

Så då så va man 16 !! WOPIDOO
Dagen börja bra, fick 100 euro av mamma, pappa och Malin. Hade också bestält extra minne och lite annat smått och gott från Finland.
Skolan e de som vanligt i dag meed... har alltid fundera på värför man inte får ens bara en sov morgon på födelsedagen ens, de sku va så skjönt. Bara som en födelsedags present från skolan. Tycker själv om ideén jätte mycket. 
Pappa och Malin kom och hämta mig från skolan under lunshen och vi fo ner till kongsvinger centret och åt lunsh. Jag åt bakad potatis med ost och skinka, Mmmm de va gott.
Fick sedan när jag komm tillbaka till skolan fick jag muffins av Malin, Malin, Kristin och Tonje. Jätte goda såna, bilder finns här under --> Dom kommer jag att sitta och äta på dom resten av dagen!
Senare idag när skolan har tagit slut så kommer Malin och Pappa och hämta mig med bilen och så far vi över till Sverige på shopping av mat och olika saker, + det så bjuder Pappa på födelsedags middag. 
Kommer att bli en super dag! det kommer säkert mera bilder från Sverige och slute av födelsedagen


Muffins

3 kommentarer: