fredag 9 september 2011

Dag 15

Mina drömmar:
Mina framtids drömmar är att först komma ut härifrån den här skolan med studensmössan på huvet, och sedan komma hem och kanske ta ett mellan år, jobba lite vid sidan och så, annors bara vara hemma och störa mina föräldrar så mycket som möjligt. Sedan skulle jag villa fara ner till Kararieöarna och jobba där som Bamseklubbs lekledare, i kanske 1 eller flera år. Sedan när jag blir tillräckligt gammal så bär det av till militären, där skall jag antagligen vara i Dragdsvik på kustjägarkompaniet. Sedan är det vell polishögskolan som gäller.
Så är det jag har planerat mitt liv, men... jag tror att det kommer att hända lit minder och större ändringar i det.

3 kommentarer:

  1. -KJK VÄCKNING!
    -YRITÄ EDES!


    :DD

    SvaraRadera
  2. du kan typ fa ti milin direkt när du kommer från Norge :D

    SvaraRadera
  3. linda: KJK VÄÄCKNING!!! yritä edes! ;) så asiaa <3
    ellen: jepp ja vet men ja sku så villa ta nå år där i mellan å ba vaa hemma nu nä ja e bårta så länge :)

    SvaraRadera