torsdag 29 september 2011

I know sometimes things may not always make sense to you right now


Skola idag igen, som vanligt då altså. Känns som om man sitter här mäst helatiden, men det gör man vell oxå. (från 8 till 4 alla dagar) Nu borde jag igentligen skriva kartläggnings prov i Engelska. Men jag slipper! Men så har men ju spänt sig på den i onödan, lit onödigt. Måste till och med cyckla hem i lunchen och koka kaffe så ja sku ha klara av prove, men ikke! Men igentligen om man skall se på positiva sidan så, nu har jag kaffe och ha int behövt skriva prov.


Här e en blir av mig från förra vintern. Står framför skolan (stora hallen) i skolan har vi då alltså 1 stor hall med fullstor konstgräs fotbollsplan, den är delad så att man har satt upp golv på gräset där var den är en handbolls plan, så den 4/delen som är kvar är en "liten" fotbolls plan där var vi oftast trenar basis och springer intervaller. + att vi trenar handboll i en annan hall oxå.

I det där skede var ennu NTG bara en dröm, en stor dröm. Kommer ennu å ihåg hur nervös jag var när jag var där på uttagningar, trodde inget for rätt! men något måste jag nog ha lyckats med. Eller här e jag nu i alla fall. Jag grät hela dagen före och hela samma dag, var så nervös, trodde int ja sku klara det på ngt sätt. Kom bara och tänka på det för att intagningarna till närsta år har redan börja, så vi hade 5 stycken 96 här igår på trening. 

Är det någon annan en jag som ibland har den kännslan att dom skulle villa laga te eller kaffe (me kanel och kardemumma) å krypa upp i soffan me en filt runt sig och sätta på en Disey film?? jag har den kännslan just nu, har bara 3 problem, 1: e på skolan har lit under 3 timmar kvar 2: har inga disney filmer här 3: kan int låna en heller för jag har ingen dvd spelare eller sån CD station på min dator... + att extra mysigt sku de vara när katten sku komma och villa sitta med en, då kommer vi till problen 4: katten e i finland :( saknar min lilla virrpanna. 


En bild på virrpannan! 



"But no more worries, rest your head and go to sleep,
Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar