söndag 25 september 2011

" there is something in your eyes, that makes me want to melt inside "

Äntligen tillbaka i lägenheten äfter en natt med laget, vi sov 8 flickor på ett lofft i en liten stuga... 2 ute underbara himmlen och så några i nedrevåningen på soffor eller golve. Det blev trångt och varmt men jag sov oväntat bra trots de. Vi hade det väldigt trevligt och jag lyckades till och med vinna en frågesport på norska! eller jaa... delad förstaplats med 4 personer men. Vi grilla och lekte lekar. På kvällen spela vi Alias och åt gotteri. Sedan senare titta vi på en match som laget mitt hade spelat i fjol i Kroatsien.
Idag på morgonen fo vi sedan iväg till ett "evenemang" som gick ut på att springa,syckla, gå runt en sjö. Jag och en grupp andra skadade/sjuka gick/ små sprang runt på lite på 1 och en halv timma.
Just var jag i duchen, nu tvättar jag kläder, dricker smoothie och tittar på MTV made.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar