måndag 12 september 2011

Cause your hate is what gave me the strenght


Sitter fortfarande sjuk här hemma... tittar på någon dålig dokumentär om kvinliga mördare genom tidena, som e väldigt dåligt gord. Men som tur finns facebook, och så uppfan någon smart kines att om man sätter lite tårkade blad i varmt vatten och sätter på honung så blit det jätte gott och det hjälper mot sjuka halsar, som min.
 I morgon så blir det nog att fara till lekaren så att jag i allafall får veta vad det är för fel på mig... för jag har int kunna trena på en vecka snart pågrund av det här, lit jobbigt att gå topp idrott och inte kunna trena. har missat 5 treningar och 1 match... + att fysioterapeuten sa att jag först kan stiga på planen i nästa vecka på grund av muskel knuten i mitt baklår. Fick elektrisitet behandling idag... det var er väldigt underlig kännsla... det var först under behandlingen som om man sku ha tagit ett elektrisitet stängsel som man håller in djuren med och tryckt de mot benet... och så fick man kramper i muskeln. Sen efter på va de som om hela bene domna. Underligt! men häldre de en akupungtur på grund av att jag har världens nål skräck! 
Kan int sova... e nog sjukt trött men.. den hä värken i mina öron håller på att ta livet av mig, så de e svårt att sova... å så ger det mig huvudverk... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar