fredag 23 september 2011


Jag fick en sånhäran uppgift av emma så jag skall svara här på några frågor :)
Sen så borde jag "utmana" 5 stycken andra till att göra samma
Frågorna är nu på Finska så om någon behöver hjälp på finns ju allti google :D

Lempiruoka: Mammas mat, allt mamma gör! och så nugat kräm på polarbröd 
Lempimakeinen: choklad!

Lempiluettava: Hinner inte nu läsa så mycket skulle gärna villa kunna säga att läxböckerna e min favorit... men de e dom ju int! de blir mest tidningar och så tycker jag om liksåm "flick ungdoms böcker" hälst av Caharina von Bredow (hon har väldigt bra böcker)

Mieluisin tapa tehdä käsitöitä:
 Sittande på soffan me fjärkontrollen i handen ;)
Lempielokuva: De här e nog en lite för svår fråga... jag tittar på det mästa (utom skräck filmer... eller ja tittar på dom med men ja tycker int om dom) så är jag helt kär i dom clasiska teknade disney filmena. 

Ja nyt haastan: jennysagalindaellen och johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar