måndag 26 september 2011

ny norsk!

Sitter nu på norska timme, sku int annors ha något problem men... någon som tycker sig vara smart har bestämt att den skall skriva halva vår norska bok på ny norsk. Tack för det du! så nu sitter jag här och läser och läser men, fattar ingenting, det kanske inte låter som om bokmål och ny norsk skulle ha så stor skillnad men nog e de allt de... men de har de.. -.-' 

3 timmar senare... -->
Om en timme är skolan slut, och då skall jag först hem och försöka få någon att skjussa mig till butiken frö jag orkar inte cyckla hem med mjölk och saft och allt. Sedan senare blir det treningar, sista rasten före dagen är slut börjar nu. Jag har haft världens huvudvärk hela dagen och intervallerna idag på morgonen gorde det inte något bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar