torsdag 15 september 2011

WiFi on board!


Sitter nu på flyget hem! Fo från Kongsvinger 12.45 nu är klockan 17.44 Norsk tid, börjar bli lite sliten. Men int gör det ngt för snart så e man hemma. Under en timme kvar tills vi landar i Helsingfors. Snart hemma, snart där! Har varit i farten lite på 7 timmar när jag kommer hem, men hemma väntar mammas mat så det tar vell ut varandra, är vrål hungrig för det ända jag har ätit idag är 6 bitar choklad, en liten sallad och 1 kopp mocca... Är lit hungrig joo! alla som känner mig vet att jag klarar int en dag med så lite mat.
Och vet ni!! Jag fastna i kontrollen... det börja ju bra eller hur? men hon sa att det måst ha vari mina ylle sockor för maskinen klarar int av ylle.
 Satt på Gardemoen i lite på 2 timmar, gorde läxor :) jee! men nu e i alla fall största delen gorda. Så när jag satt där å drack kaffe så kom en näderländare och satt sig vid mitt bord för det fanns int någå andra lediga plater, så prata vi nu där en stund. Tycker så mycket om såna människor som bara börjar prata med fritt främmande människor! Vi prata nu där i kanske 30 min men sen måste jag gå till min gate.
Skall ha ett litet hemma spa med Malin hoppas jag, det här kanske kommer oväntat men... Ja känner faktist för hemma spa just nu! nu e ni allt chokade eller vad. Låvar att det kommer bilder på mig med ansikts mask på ansiktet mitt.
Nu skall jag hem och ha det kosligt på äkta norska, kan int förklara det med ett bättre ord! 
Skriver mera senare


hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar