måndag 26 september 2011

faen...

Okejj ja ha hafft den värsta dagen på länge... först fick jag super stressigt på morgonen och sen gick vell båda treningarana och skola helt bra men sen börja de hända... när jag cyckla hem från treningarna så hoppa först kedjan på cyckeln av, sen var vägen av stängd så ja måste cyckla en 5 kilometer lägre en va ja sku ha behövt om gamla bron sku ha varit öppen... sen kom jag hem å märkte att ja int ha nån mat, sen nä jag änltigen hade gort gröt åt mig så sen gissa va som hände...! strömmen gick... -.-' har int haft en bra dag, e nu sjukt stessad + att jag inte är spel klar i KIL ennu för mina överförings papper måst fa via IHF (inetrnationella handbolls förbundet) för att bli godkända och då har vi 3 matcher på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar