lördag 7 januari 2012

When you really love someone distance is just a number

Så idag var jag, pappa och dom engelska gästerna och en norsk lärare (som jobbar med pappa och engels männen på ett EU projekt) till Oslo på turist tur. 
Vi tog bussen in och jag sov hela vägen så jag var ur pigg när vi kom fram till den STORA staden. Så börja vi gå mot Kalr Johan via domkyrkan:




Stämmningen i den kyrkan är alltid ngt helt specielt. Så fortsatte vi gå mot Karl Johan.


På Karl Johan finns det en "freia" choklad butik där jag köppte lit godis i lösvikt och så tog jag en bild av en reklam. Vet int men kommer Emma å Saga ihåg, bil vägen till Åland? 



Så gick vi på mat till en restaurang okså den på Karl Johan som heter Egon.


Dagen fortsatte med att vi gick upp till det kungliga slottet och så ner igen med Karl Johan. Så gick vi in i några butiker men ja shoppa inget. 


Pappa <3


Karl Johan


Min 0,5 liters kaffe!


Your image is loading...

Ja ha haft en helt super rolig dag! Som nu fortsätter med räksmörgåsar och " My Big Fat Greek Wedding" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar