fredag 20 januari 2012

What is the point of being alive if you don´t even make it remarkable

Gissa vad? ja ha sprungit i 10 minuter idag!! det var sjukt läskigt. Det första steget var huur skrämmande som hälst! Men jag sprang, å de to int ens ont (ellen jaa-a de to lite ont) Men ja klarar mig. Målet mitt nu är att kunna träna och spela ordentligt i Turkiet när vi drar dit på tränings läger å att jag skall spela minst 1 serie match. Väntan nu kan int va lång mera me tanken på hut länge jag har väntat hittills!
Men så måst man ju gå i skolan okså... Sitter här med ett samhällslära papper där frågan lyder "Hva forbinder deg vid og vare norsk?" Hmmm... Bra fråga! Ock så nästa fråga "Skriv ned tre egenskaper eller ting som dere mener er mest typiskt norsk?" Tack läraren för det! Så hadde vi just föredrag... Om samer... Fick veta hur man slaktar en ren (och se bilder) gott! men nu tillbaka till att prata om Norsk kulltur
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar