måndag 2 januari 2012

2012 please bring me true happiness





vad gjorde du 2011 som du aldrig gjort förr? Jag flytta, det är vell tillräckligt stort. 
höll du några av dina nyårslöften? Att träna mera: joo Att gå ner i vikt: nej Att äta mindre: nej
fick några av dina vänner barn? nejj...



vilka länder besökte du? Spanien (kanarie öarna), Damark, Sverige, Norge, Finland 
vad skulle du vilja ha 2012 som du saknade 2011? mer roliga stunder, skulle vill vara mera med min Familj och mina nära och kära fast jag vet att det är helt omöjligt... :( 
vilket datum 2011 kommer du att minnas, och varför? Det är många datum och jag tror dom människorna so jag har upplevt stnderna med vet datumen. 




vart tog det mesta av dina pengar vägen? MAT!
vad var din största framgång 2011? Norje helt klart
vad önskar du att du gjort mera av? skrattat och varit med mina vänner




vad önskar du att du gjort mindre av? suttit framför tvn... 
största misstaget? dom som jag inte gjorde
har du varit sjuk eller skadat dig? baklåre... å så den jäkla flunsan




bästa köpet? MAT! 
gjorde någonting dig riktigt glad? mycket gorde mig glad, mäst människor
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? I just had sex, im sexy and i know it, du, what if, och många många fler. Kommer int ens på alla




var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag är gladare och ledsnare... livet mitt är på topp jag har allt man sku kunna önska sig, men allt jag önskar mig är int där jag är. 
blev du kär i år? joo <3




största musikaliska upptäckten?   
vilka festivaler besökte du? inga...
vad gjorde du på din födelsedag? jag gick til skolen och tränade och kom hem fo igen på träning och så och sova 
bästa filmen? remember me, harry potter 7 part 2, och många mera
hur skulle du beskriva din stil år?  i slutet av 9an var det väldigt genomtänkt och så, på somaren använde jag 2 oika shorts och några toppar och på höste så sku jag int ha kunna bry mig mindre. 




finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  mycket! men jag tror att det nog ändå är bäst så som det är. 
bästa tv-serierna?  supernatrual, pan am, pretty little liars, m.m 
något du önskade dig och fick? många saker
vem saknade du?  ALLA! 
en värdefull läxa du lärt dig i år? livet är till för att lösas 


(bilderna är facebook profil bilder genom åre, vissa bättre andra lit... sämre) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar