fredag 6 januari 2012

Failure defeats losers, Failure inspires winners

Så jag var till fysion igår och han sa att förhoppningsvis så kommer jag att såt på planen igen om 2 månader! så nu vill jag att alla sitter hemma och håller tummar för att han har rätt. Dessutom sa min tränare att det nog lönar sig att ta och skruva upp två krokar i taket så att jag kan skaffa ropes åt mig så att ja ska gö övningar me dom.

"Det handler om respekt ikke sant?"

                              


                                                            
                             








Så eksakt så där smart kommer jag att se ut hemma när ja ha fixa in krokar i taket i vardags rummet... Alla gäster får gärna tästa!

Men för tillfället så skulle jag göra vad som hälst för att bara få stå på planen igen! Den krigarkännslan du får när du ser motståndarna och adrealinet börjar pumppa. Att stå där med mord i blicken, det är en helt underbar känsla. Kan helt klart säga att det är bättre en choklad! och alla som känner mig någålunda bra vet att ja ÄLSKAR choklad.

No Handball No Life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar