söndag 29 januari 2012

When the times grow hard i think of you and it caries me

Herre gud! måst lära mig att komma hem tidigare.. nå klockan e ju "bara" 6.06 ( i skrivande stund) Men jag är inte att dugg trött.. va kan det bero på?? Nå var hos Susanne som jag tidigare skrev, där åt vi tacos. Sen skulle Susanne och Lillian och ta sol, så jag föjlde med till solariumme med dom. Så efter der så dro vi till baka till Susanne och titta på Step Up 3. Tror filmen sluta ca. 15 över 12. Sen dess har vi bara suttit och pratat. I ca 6 timmar! helt okejj! i morgor planera vi i alla fall att gå å träna lite i stor hallen så då blir det mer av träningsbloggandet. Men nu och sova, behöver en god natts sömn (bra att det bara är lördag, och man kan slappa hela morondagen). Glömmde dessutom å berätta, men ja baka dom godaste kexen före jag fo till Susanne, är stolt. Men nu tuti tuti, hoppas alla ren sover gott.

1 kommentar:

  1. hahaha måst bara kommentera att ja int sov då :D gick o sova typ 7 :P

    SvaraRadera