söndag 15 januari 2012

we are all explorers trying to find our self

Ha int orka stiga upp från sängen ennu... Ligger här å chattar på facebook samtidigt som jag försöker läsa en bok. Fungerar int så hämst bra kan jag säga. Boken heter i alla fall "i kampens hete" som man ser på bliden och e skriven av Christian Berge. Som i mitten av som blomstrande handbolls karriär fick cancer. Boken handlar om hur han klara sig igenom sjukdomen och kom tillbaka på spelplanen å så slo cancern igen. När han gav ut boken så hadde han ennu int övervunnit cancern men det har han som tur gort idag och nu tränar han ett lag i grannkomunen här. Boken e Lillians som jag fick låna när jag var där igår. 


I går så börja sent.... Ja steg upp ur sängen ca. 18 tiden. Sov int ända till det men steg upp då. Läste en bok där i mellan då. Sen gick jag till Lillian där hon, jag, Helle och Susanne hade en girls night out. Med egen gorda ansiktsmasker och annat fint. På kvällen sen så titta vi på en film som heter " The Fighter " å e baserad på en riktig historia om en boxare. Jätte bra och motiverande film. Fick sån lusst att boxa när jag så den. 


Lillian, Helle och jag med våra ansikts masker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar