måndag 2 januari 2012

i just need you here

Ojj... ja ha nu int blogga på jätte länge men!! ja ha en bra orsak, ja ha helt klart int haft tid. Ja har aldrig tid att blogga när jag är hemma, Sånt e de bara. Men nu e ja tillbaka i Norge så nu hinner jag blogga.

Så på julen for jag och min familj över till Åland för att fira jul med pappas sida av släkten. Vi var där till 27 då komm vi tillbaka till Vanda. Så var vi hemma ja träffade Johanna, Ellen, Danne, Ellen och Miika så klart.


Ellen <3

På nyår drog vi sedan med mamma och pappa till familje bekanta för att fira. Det blev god mat och finlandsvensk humor. Till raketarna kom sen Miika över och vi gick alla ut vid vanda ån å titta på raketer och sjäva skjuta lite.

Nu är jag tillbaka i Kongsvinger och dagen har varit väldigt lång.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar