fredag 1 april 2011

matematik timme...

Jag sitter nu i skolan på matematik timme... -.-' Absolut INTE mitt favorit ämne... okejj joo jag hatar matte...
jag väntar så på maten. Int matten utom MATEN!!
Min inspirations nivå e gansk låg nu... vem kan räkna uppgiften : 2n-3=1 ?? eller (-8a8)2 >:(( jag fattar helt påriktigt inget.
Modda timmen vari alla fall lite bättre, jag och min klass satt i 2 timmar i dator rummet och skrev på arbetsansökan, okejj int bara arbetsansökan utom åå facebook, youtube och nåågra väldigt underliga spel... Själv satt jag och skrev på mitt Abort projekt i religion :) som skall vara färdigt idag åå jag har lite småa tekniska problem... men vi skall nog fixa det, för den skall lämmnas in idag kl.16.30 :D

Idag vet jag inte vad jag skall göra... de e fradag å ja vet int vart jag skall fara. Men man kan ju fara på fest, eller sen till vår ungdomsgård HG :)) men vi skall nu se, man kan ju bli hemma och ligga i soffan också!! de e ju ingen som säger att de e fel...

"Love doesn´t make the world go round, Love is what makes the ride worthwhile"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar