fredag 8 april 2011

jada, jada !!

Hmm ... dagarna kan bli så långa när man inte har roligt! som idag, men igår hade jag en av dom bästa dagarna. Det beror på många olika saker, bland annat var jag med dom bästa på kaffe, flippning som vanligt! Någon borde sätta upp en varnings skylt !! en STOR varnings skylt ...
min facebook status uppdatering igår var :
 " Jag har något viktigt att säga ... " alla tystnar " NEEEEJ!! jag är inte gravid!!!" alla andas ut >:( Att jag älskar er alla ♥ ;))) ♥ ♥ ♥
linda säger: gjorde vi dehäär i daaa! :D:D:D:D:D
jag säger: jooo!!! :OO
l: gjorde vi? :D jaja vr ha ja måne då vari :PP
s: jaa-aa du!! åå ni e int dom ända som ha gort de!! ;))
l:  menmen.....ja kmr baa ihåg svenksa vessans diskusioner ;;))!
s: neejj!! sååååå pinsamt!! skrattar åt de ennu åå :))
l: jameee, hysteriskt :DDDD
s: graviditetstest........
l:  ABORT! :D
s: ‎" ursäkta flickor men tyvärrr så måste jag säga att jag pratar svenska...." :))))))))))
l: nej de va it sådää! :D "de e så trevligta att få höra svenska!" :DDD
s: åå sen ett JÄVLA ursäkta!!! åå sen små lo hon sådär dumt!! ;)))
l: vem småler it dumt me oss i närheten :DD ?
Sen kommer min lilla syster och säger "MY GOD FAIRY SENNCES TELLS ME THAT UR GONNA GET A UNICORN AND THEN RIDE INTO THE SUN ON IT ♥"

Hmm.. joo min går dag !! <3

Å vet ni va??? gissa? Jag sitter på matta timme ... käns som om jag skulle vara här hela tiden
Men nu skall vi gå på rast :)) heejj heeej  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar