fredag 15 april 2011

gå med ditt hjärta !!

"Gå me ditt hjärta och tänk med din snopp"
Gör va du vill, nog kommer livet att göra så att allt blir bra i slutändan! Satsa... va har du att förlora??

"Forget the risk; take the fall. 
if it is what you want, it is wort it all"

Närdu äntligen får de du vill ha, så kommer du att tacka dig dig själv för att du lät alltig gå och satsa på det som du ville! Jag har fått min högsta dröm uppfyllt, nu vill jag att alla andra också skall våga leva ut sina liv. Kom ihåg att allt är mögligt bara du tar mod till dig och far äfter din högsta dröm :)
"when nothing in life goes right, go left" det finns ALTID flera vägar man kan välja om de första går käpp rakt åt helvete... ta den andra och hoppas på att den tar dig till HIMMELEN!!
"sikta mot himmelen och nå trädtopparna" för ingen annan en du kan bestämma över ditt liv!! inte dina föräldrar, inte skolan och inte heller dina kompisar.



En dag såg jag en bild på en människa som hade texten " what does not kill you makes you stronger" Den dagen som jag skaffar en tatuering vill jag ha den texten på mig med! För allt här i livet kommer att göra oss starkare på ett eller annat sätt, alla kriser allting! Det kanske inte ser ut som de då men i slut ändan kommer allt att göra en en starkare och bättre människa.
När jag var liten läste min mamma alltid böcker åt mig en av mia favoriter hette "visst kan Ellen" De var min favorit bok ! jag kunde lyssna till den om och om och om igen !! För det första heter min bästa kompis Ellen, För de andra ville jag bli exakt som henne !!! jag hade till och med en likadan klänning som Ellen hade i böckerna :)) Ellen kunde göra allting själv, de ville jag å kunna !! hmm..LÄTT FÖR EN 3 ÅRING ATT SÄGA.. :D men ja försökte , de tog sjukt, väldigt sjukt!! ja grät.. mycket !! Men allting gav framgång, nu vet jag att de int lönar sig att klätra i gamla, rutna träd, endå gör ja de för vem vill int ha lite spänning i livet ???  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar