tisdag 5 april 2011

"memories that never die"

jag vill int bli ett minne för er!! De viktigaste för mig har alltid varit mina kompisar :)) <3 och jag äälskar er alla fast jag kanske inte fullhjärtat vissar det åt er alla dagar, så e de sanningen. Jag lätt bli arg och irriterad, men de e inget illa menat jag loovar <3
För jag kom just på att om lite mindre en ett halvt år så är det enda som  jag har kvar av er färggranna bilder på skrynkliga pappers lappar, och kärleks fulla ord på en dator ruta.. men det är allt!
Vilket för tillfäller håller på att skrämma skiten ur mig... inga konkreta människor SKRÄMMANDE!! eller vad? ville bara berätta att jag Älskar er på riktigt !!! <3 och ni skulle vaa det ända som mögjligen skulle få mig att stanna i Finland, inget annat !! bara ni <3 jag kommer aldrig i hela mitt liv att glömma er,Den som aldrig har lämnat min sida och som alltid alttid har varit där för mig utan att en enda gång tveka, den som lärde mig att utan att älska sig själv och sina medmänniskor så kan man inte heller älska livet, den som sa att " tiden läker alla sår" och titta på mig med tårarna i ögonen och sedan höll på att skratta hjäl sig, den som lärde mig att idrott int bara är en lek utom blodigt alvar, den som viste att när det var tid att vara tyst att bara sitta tysta tillsammans och som viste när det var tid att skratta och le, den som gav en björnkram som sedan lyste upp hela dagen!!! Hoppas ni känner igen er själva ;)
Den dagen som jag glömmer dom stunder som vi har delat tillsammans, den dagen kommer en del av mig att döö! ingen liten del utom en stooor del!!

Jag lååvar att komma tillbaka till er så offta som jag kan !! <3


" Side by side or miles away... A friend as dear as you... is ALWAYS close to my heart"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar