torsdag 21 april 2011

...

Sitter på färjan på väg över halva östersjön till mitt ÄLSKADE Åland <3 ca. 45 minuter kvar av resan... Men det är värt den minst 9 timmars vägen VAREDA gång !! Höll på att gå i panik när telefonens laddning tog slut vid 22 tiden, så jag fixade lite snabbt och lustigt en laddare av en iPod laddare och telefonens dator kabel... Låter underligt och tro det eller int men den funkar !! Känner mig lite stålt... 2 timmar utan telefon var redan ett helvete för mig ;) Alla som känner mig vet de ... -.-' Men nu me telefonen funkande och Åland i sikt så känns det faktist helt bra. Jag och min konservativa familj kommer att FIRA påsk på riktigt ... Hur roligt det kommer att bli !! Med påskmust och påsk häxor :)) Alla får vell visa sin konservativa sida ibland?? eller?

Dagens nostalgi
                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar