onsdag 6 april 2011

back i business!!

Första treningarna på 3 veckor, i går!! jess :) känns jätte bra! I´m back in business, nu ska alla akta sig ;))
16.4 spelar jag och mitt lag final four i myrbackas ut! så alla dit och titta, på mina 2 sista matcher i Finland på i alla fall 3 år :(( lite bitterljuvt ... men sådant måste man leva med.

" never let the fear keep you from playing the game"

Börja just och titta på lite gammla bilder och hitte en från mitt första handbolls år, ojj neejj!!

Den här är tagen i brunakärr år 2005 (eller något sånt) äfter min första match... jag tror att vi förlora mot dicken, med ganska mycket också... uups ;)

                                                         mycket har hänt sedan dess !!



 Nu har den lilla flickan som en gång i tiden spelade vänster ytter har växt upp och blivit linje, och har lyckats växa som person och spelare. Tackvare trovärdiga trenare, som jag inte vat vad jag skulla har gort utan. TACK för allt !!
                                                      och vad skulle man göra utan sitt lag??
2 finska mästerskaps brons
2 finska mästerskaps silver
utomlandsturnerings guld
guld, silver, brons i turneringar i finland

"There is no such thing as a self-made man, You will reach your goal only whit help from others"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar