onsdag 30 mars 2011

mitt andra hem :)

Märkte att jag igen blev sittande i hallen läänge äfter att matchen var slut!! men det är mentalt hårt det här som jag går igenom för tillfället, och i hallen kan jag känna mig hemma, vara den jag är, pratra med människor som betyder ngt för mig, och bara vara!! Den där hallen har på riktigt blivit mitt andra hem och jag trivs där :)) som sakt mitt andra hem :D Jag har rdan nu bestämt att det är där som all min tid skal spenderas när jag är hemma från Norge, som föresten gör Norge till andra hem åå hallen till tredje !! eller föresten Åland då??? int för att ja vet om åland e före vanda eller int!?!??!! Okejj så här får det bil:
1 och 2: Vanda åå Åland beror lit på humöret :))
3. Norge och sist men int minst
4. Handbolls Hallen

nog för att dom här alla är lika viktiga för mig !!
Det går int att lista såna hära saker !!

"don’t fear tomorrow or regret the past ,live for whats now and never look back"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar