söndag 27 mars 2011

fortfarande sjuk...

Tredje dagen gilt??? näää, jag är fortfarande sjuk och det blir bara väre och värre för alla dagar som går... Det känns som om jag bokstavligen skulle dö varje gång jag hostar. Dagens match gorde inte heller saken så hämst mycke bättre för den delen så... vi tog på tjäften av ett lag som vi skulle ha haft kapacitet till att slå, å int bara slå utom vi skulle ha kunna smälla till med en sån walkover som den där spelhallen int offta ha sätt... i Finland har vi en sån sak som kallas "vitutus", jag har ännu inte hitta ett svenskt ord som skulle kunna motsvara det. "Vitutus" e just de som jag har nu. Vi förlora int ens me 1 mål eller ens 5 mål utom slut siffrona blev sen Atlas 9 Pif 22... såå om ni förstår. Fast jag int ens spela så tar jag åt mig min del av förlusten, för "You win as a team you lose like a team"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar