torsdag 17 mars 2011

Världers stress..

Nu på lördag vill dom ha svar från Norge om jag tänker börja studera där... Jag har sån stress nu att det är int sant ... Det är ju allt jag någonsin har villa göra, så jag vet int värför de stressar så. NTG e drömmen :)) ja vet ja ha sakt de nu säkert 7 ggr men int gör det ngt :DD ja vill dit ja vill dit ja vill dit !! Men hur skall jag kunna lämna kvar alla juuuvliga människor här??? ni MÅSTE låva mig att ni kommer och hälsar på !! hela tiden :)) och att ni int glömmer mig bort ::((( fö då sku jag bli jäkligt deprimerad ... 
jag ÄLSKLAR er alla och om det är ngt som hjälpt mig att komma så här långt så e det ni :DD ni mina vänner är det aldra viktigaste för mig <3 <3

2 kommentarer:

  1. ja sku nu aldri glömma bort dei gulle. ♥

    SvaraRadera
  2. Sara, hur sku ja kunna glömma dej ?? <3 dde gåår int om man sku villa, e de kmr ja aldrig att villa !! <3

    SvaraRadera