lördag 26 mars 2011

sjuk...

Flunsan och hostan sitter i ennu, och kommer säkert att göra det för en längre stund framåt med... Men jag skall försöka mitt bästa med att fara till hallen i morgon och titta när mitt lag, tyvärr nu då utan mig, spelar den närt sista matchen i grundserien mot PIF. Och sedan efter det spelar c-pojkarna så jag blir säkert kvar och tittar på det med. Men jag är så rädd över att jag skall smitta någon, för det behövs bara en med flunsa i laget i gången.
Hela dagen idag och igår har jag suttit hemma i tv soffan och tittat på film och några väääldigt onödiga reality shower... men filmerna var i alla fall nästan alla bra, eller näääjjaa vissa va helt från rumppan å andra va bättre en de. Åå så idag på morgonen grät jag när jag titta på High School Musical, patetist eller??? men ja va trött så så gick det den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar