tisdag 27 mars 2012

What defines us is how well we rise after falling

Pratade just mer mormor, bestämde att vi skulle ha morgon fika på måndag. Efter det skall jag till frissan, är inte rikigt säker vad dat skall bli för färg, men en sak är säker! längden händer det inget med.
Idag var det 22 grader när jag gick till skolan efter träningarna. Jackan fick ligga i väskan och jag var tvungen att lämna kaffet hemma (men det var för att jag inte hadde mjölk). Efter skolan gick jag och min kompis för att fixa pungteringen på min cyckel, som svar fick jag att det kan vara fel på däcket mitt så jag kanke måste byta hela skiten. Så gick vi och tog en Sluch ich åt den på ute serveringen vid köpcentret, livet alltså. Nu tvättar jag massa kläder och snart skall jag gå i duschen och så blir det tuti tuti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar