måndag 12 mars 2012

there´s nothing here except the lack of you

Ja bloggade inte ennu om sista dagen i Turkiet. (eller sista heladagen) Då hadde jag bara en sak som jag skulle göra, och det var att gå till Starbucks. Efter en 5 km gå väg åt ena hålle så komm vi till Starbucks och Vanilj Latten va såå värd gång vägen. Försälgaren som solde kaffen till mig flirta me mig, han skrev sitt namn på min kaffe mugg å fråga om jag ville ha hans telefon nummer (de fick jag dokk endå int tillsist) men int nog me de, han rita oxå en bild av mig på miggen min.


Tror i allafall han kan glömma kariärren som konstnär




Flyget hem gick bra, annat en att tullgubben både i Turkiet och i Norge fick sig ett gott skratt av pass bilden min... Bra att ja kunde ge nån ett gott skratt i allafall. Det var en lång vecka och det var gott att bara kunna komma hem och lägga sig i egen säng. Annat då var att hela legenheten har blivit invaderad av myror -.- 
Men nu tillbaka till skol arbetet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar