torsdag 15 mars 2012

Den som har begge beina på jorda, står still

Så jag sitter nu på flygplatsen, flyget går om 2 timmar. (är första gången i mitt liv på tid till nått)  Och här är den efterlängtade kaffen! :
Kaffe Mocca med Grädde! 
nam nam nam nam nam nam nam nam 






Jag har igentligen sjuk wc brott... (ja vet ni bryr er) men ja vill int stiga upp fö ja ha en helt perfect sitt plats, men ja tror det blir broskande snart. 

Min twitter håller på att göra min galen... Ha försökt tweeta en tweet i snart 15 minuter! blir snart lessen... Men ikke sa nikka kan int låta twitter förstöra en sån här dag. Om några timmar så kommer jag att vara hemma i min egen säng! 
Har nu blivit en SUPERBLOGGARE! blogga tillochmed lunchen min, då är mar addikterad till sin blogg, kan jag säga dig. Det här blir också 3 innlägget idag... hmm! nå jaa! helt nödvändigt tycker jag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar