måndag 26 mars 2012

come take my hand, we will walk this road together


Så idag när jag vakna mådde jag lika dåligt som jag gjorde igår kväll så jag klara int ens av att stiga upp ur sängen tidigare, men nu e jag uppe och på väg till skolan. Tyvärr blev nu träningarna i mellan men jag får vell ta igen det med intervaller i moron. 
Nu gläder jag mig bara till att den här veckan skall gå snabt så att jag får fara hem, till min familj och mina vänner å sist men int minst min underbara pojkvän. 
Nu skall jag satsa och äta morgonmål, säkert första gången på jätte jätte länge e väldigt dålig på det. Sen bär det av till skolan. 

4 kommentarer:

  1. saraaa, hur länge kommer du att stanna i finland?? (:

    SvaraRadera
  2. till den 10onde :)) vi måst så sees <3 saknar dig massa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. jooo vi måst! <3 vi kan fast gå på kaffe ti jumbo? (: o ta jassu me!

      Radera
  3. Jepp de sku bli helt jätte bra :DD <3

    SvaraRadera