tisdag 30 augusti 2011

sommar var e du?



Ellen under en juuvlig juli dag, med BBQ

båt tur på Åland

Grannens nya kycklingar 

Saknar sommaren trots att jag har väntat på hösten väldigt mycke, men just nu när det har hänt så mycket så skulle jag villa att livet bara skulle kunna spolas tillbaka till sista månaden i högstadiet! Int för att jag skulle villa göra om alla riks prov och svåra slut prov MEN... jag vill till baka dit vara mera med kompisar i stället för att satsa på annat, så finns det en del saker som jag skulle villa ha gort och endel som jag skulle villa ha ogjorda. Det kanske låter underligt men jag saknar att ha hela sitt liv färdigt planerat att man visste exakt vad som kommer att hända i morgon och dagen efter det. Att man steg upp på morgonen och gick till skolan och sedan på treningar och hem, allt var så enkelt på något sätt! allt gock liksom på rälls. 
Saknar alla underbara stunder med massa underbara människor, saknar att ligga på rygg på för att man inte klarar av att stå upprätt för man skrattar för mycket, saknar att sitta i timmar och prata med en kaffe kopp framför sig och jag saknar att se er varje dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar