tisdag 2 augusti 2011

10 dagar...

10 dagars nedräkningen har börjat... Om 10 dagar kommer jag att fyltta till Norge, det känns som om allt skulle hända så snabbt just nu, jag vet inte riktigt hur jag skall reagera på ngt över huvudtaget. Det mästa bara far förbi i en dimma...
Det tog tills typ förra veckan tills jag förstod att jag PÅRIKTIGT kommer att flytta, och det kom som en shock fast jag hur läge som hälst har planerat att flytta, men nu när jag ÄNTLIGEN förstod det så måste jag bara ta en time out och vara lite för mig själv.
Hur kan det vara så att man har planerat ngt i jätte många år och så mitt i allt när det händer så vet man inte riktigt vart man skall ta vägen eller vad man skall göra?? Just så känner jag mig nu! Jag gick på 4 eller 3 i lågstadiet när jag bestämde mig för att när jag går ut högstadie så då skall jag flytta till Norge och gå där i gymansie. Det var före jag ens viste att det fanns ngt sådant som gymnasien med handbolls linje. Men det var bestämt så så fick det bli!
Jag var totalt instäld på att det var det jag ville, så sedan när tiden var inne var det bara och fa dit i hoppet på att inte skämma ut sig själv, men helt bra måst det ju ha gått. Jag som nu sitter här med en studie plats på en av dom bästa gymnasiena me den bästa handbolls linjen i handen.

 "5000 miles away and you are still right here, in my heart and mind"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar