lördag 20 augusti 2011

Dag 1

börjar redan nu då :)

Jag heter då Sara Karlsson och kommer från Vanda i Finland men bor nu i Kongsvinger i Norge, har flyttat hit för att gå i skola (norges toppidrettsgymnas) På skolan spelar jag då handboll, som är en av dom bästa sakerna i hela världen! och jag har spela det nu i 7 år och är på mitt 8 nu. Jag har rött hår och blåspräckliga ögon. En väldigt dum fakta om mig är det att jag ALLTID äter mitt bröd så att jag äter kanterna runt först och sedan först äter "mitten" av brödet. Jag är väldigt svag för himmeln, den är bara så vacker oändlig på ngt sätt och den ser aldrig likadan ut som igår, och obroende var man är i världen så är det alltid samma himmel som man har som tak. Jag har en familj som jag älskar hur mycket som hällst och kompisar som är dom bästa och min <3 som är den aldra underbaraste. Jag saknar dom alla jätte mycket! Vad annat kan jag säga om mig... Jag är 15 och fyller 16 om 13 dagar. Det var nog allt för idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar